UX v priestoroch
▪ ako navrhnúť dokonalú kanceláriu
Myšlienka dobrého používateľského zážitku (UX) nepatrí iba do digitálneho sveta. Väčšinu nášho času trávime pod strechou, lenže v niektorých interiéroch sa cítime pohodlnejšie ako v iných. Ako je to možné nám povedia dvaja odborníci z HB Reavis, Michal Matloň a Samuel Bednár, ktorý nám porozprávajú o tom ako vytvoriť dokonalý zážitok pri dizajnovaní priestorov.
Prezradia nám aj viac o tom ako vytvoriť most medzi online a offline svetom a navrhnúť smart aplikácie, ktoré nám pomáhajú kontrolovať a meniť prostredie v kanceláriach. Ako to v skutočnosti funguje si ukážeme už Utorok, 4.2.
UX kancelárii
Čo všetko počas dňa ovplyvňuje náš zážitok z kancelárií, v ktorých často trávime väčšinu svojho času? Prečo si veľa z toho neuvedomujeme? Prečo by sme mali tvoriť a žiadať ľudské priestory na prácu? Tieto a mnohé ďalšie otázky nám zodpovie Michal Matloň vo svojej prezentácii.

Michal Matloň
▪ UX / Psychology of Architecture
▪ HB Reavis
Michal sa venuje psychológii architektúry a UX priestoru. Študoval aplikovanú psychológiu a objavuje ako priestor ovplyvňuje naše myslenie, cítenie a správanie. Prispieva k tvorbe priestorov, ktoré ľuďom pomáhajú byť produktívnymi, zdravými a spokojnými.
Digitálne aplikácie pre fyzický svet
Na prednáške Samuel porozpráva jeho názor o tom, prečo je zábavnejšie dizajnovať aplikácie s presahom do fyzického sveta. Nakoľko vie, že všetci milujeme reálne príklady z praxe, prinesie si zo sebou aj aplikácie, ktoré navrhoval, aby nám ich mohol ukázať.

Samuel Bednár
▪ UX Designer
▪ HB Reavis
User Experience Designer, UI Pixel Pusher vo výslužbe a ex-Digital Art Director. Okolo digitálu sa motá od legendárneho 2006, čo z neho robí #oldschool harcovníka. Momentálne pracuje v HB Reavis ako UX guru pri prepájaní fyzického a virtuálneho zážitku v inteligentných budovách #hypeisreal. V minulosti pracoval na produktoch v ESETe a v jeho portfóliu nájdete aj firmy ako Tatra Banka, Mercedes, Lenovo alebo Greenpeace. Vyštudovaný marketing podkul tréningami Cooper, Nielsen Norman Group, Akendi a vysokou školou života #legit.