Copywriting
 ▪ ako písať pre ľudí

Zabudnite na lorem ipsum. Ak pracujete na appke či webovej stránke, premyslite si okrem funkcionality a vizuálneho konceptu aj texty. Copywriting už dávno nie je len o reklame, marketingu a siahodlhých PR článkoch.

Čoraz častejšie sa objavuje potreba málom povedať veľa. Pokiaľ prevrávate k svojim používateľom ich jazykom jasne a bez zbytočného balastu, máte veľkú konkurenčnú výhodu. Informáciu totiž nestačí len podať. Ideálne je, ak zmysel v texte používatelia nielen nájdu, ale majú z neho aj pozitívnu emóciu. Ak by nebol „Million dollar button“ správne pomenovaný, žiadny happy end by sa nekonal.

Dvaja skúsení spíkri Matej Brendza a Oliver Mereš sa s vami podelia o to, čo je dobré UX copy, aj o to, čomu sa radšej vyhnúť. Tešiť sa môžete aj na príklady z praxe a to, ako sa copíci môžu vzdelávať. Tešíme sa na vás!

Copywriting Toolbox

V prednáške Oliver porozpráva o tom, aké druhy copywriterskej práce vlastne existujú. Prezradí, na čo si dať pozor na copy projektoch a ako vyzerá spolupráca copywritera s ostatnými profesiami v tíme.

Oliver Meres

Oliver Meres
 ▪ Account Planer
 ▪ Folk

Oliver si vďaka svojej láske k slovám prešiel pozíciami copywritera a content stratéga v UX až k produkcii veľkých content marketingových kampaní. Má za sebou sériu úspešných digitálnych produktov, rozumie použiteľnosti webov a aplikácií a vie efektívne destilovať zložité myšlienky do pár slov. Dnes sa naplno venuje contentu v agentúre Folk, kde sa stará o hladký chod klientskych projektov a dohliada na výrobu obsahu pre magazíny a kampane.

Tvorenie obsahu na O2

Na prednáške sa dozviete nielen to, ako vzniká obsah pre web jedného z najväčších slovenských operátorov. Matej tiež prezradí, akým spôsobom hovoria, ku komu hovoria a čo tým sledujú.

Matej Brendza

Matej Brendza
 ▪ Senior Marketing Specialist
 ▪ O2 Slovensko

Matej je senior marketingový špecialista pre webový obsah v O2 Slovensko. Tretím rokom rozvíja web o2.sk s cieľom čo najlepšej užívateľskej skúsenosti, prehľadnosti a, samozrejme, predaja. Vyštudoval marketingovú komunikáciu a jazyky. Matej pracoval už aj na pozícii copywritera či account managera.